Ayazbebekkk canım ben pekmezle tatlandırmıştım ya da vanilya şurubu öyle denemiştim gerçekten benim kızım da içmemişti içtiğine şükür diyordum geri kusuyordu sonra doktor mamayı muhallebi olarak yapıp yedirebilirsin dedi biraz sulu bir şekilde muhallebi yapabilirsin demişti beş aylıkken öyle denemiştim biraz biraz yani mama yapıyordum onu pirinç unuyla ya da kaşık mamalarıyla su yerine mamadan koyup yediriyordum böyle sulu şekilde ya da çay kaşığıyla yavaş yavaş o mama içirmeye çalışıyordum Allah yardımcın olsun ben büyüttüm şükür o mamalardan kurtuldum ay ay ne çektim vallahi iki yaşına kadar kusardı şu an üç yaşındayız çok şükür elhamdülillah