gokceokur Ceka ay Demee.bende çatı katında oturuyorum ama 7 senedir bişe olmadı inşallah olmaz yani 🤣 bizim tavanlar beton değil mesela ahşap onun üstüne çatı görünümu verilmiş ısı ve su gecirmemesi için yalıtımli malzemeler kullanilmis.
CizerBirAnne Ceka çobançeşme tarafını hiç bilmiyorum, yani oradan oraya hangi toplu taşıma gider bilgim yok. Adnan kahveci olarak geçiyor hastanenin olduğu yer.