arzelmg Hanımlar az önce bebeğimi emzirirken boğazına süt kaçtı sandım çok korktum normalde kanamam bitmişti fakat bu korkuyla baya kan geldi ayaklarıma akacak kadar sizce bir şey olmuşmudur bu arada 11 günlük bebeğim
Yedaarven arzelmg Doktor bana normalden fazla kanaman olursa gel demişti size öyle bir şey demedi mi acaba? Korkuyla ilgisi var mıdır bilemedim🤷🏻♀️ Daha 11. Gününüzmüş Kanama azalıp çoğalır ama normal dışı çoğalırsa bi gitmekte fayda var bence.
sdslnby arzelmg bende birkaç kere bitti sanmıştım sonrasında tekrar başladı. Ama siz aşırı bi kanamadan bahsediyosunuz bi doktorunuza danışsanız iyi olur