Arkadaşlar ben kızım için Sma bebek mamasını kullanıyorum kızım 6 aylık süt artı mama olarak ilerledik bu zamana kadar ama artık sütüm azaldı mamaya daha ağırlık olmaya başlayacak sanırım bu markayı üçüz bebeği olan biri toplu almış bebekleri erken bırakmış mamayı ve elinde kalanları satıyor sma mamasından biraz daha uyguna gelmiş olacak ama içer mi tadı nasıldır kararsız kaldım internetten baktım yorumlara ama elle tutulur bir yorum bulamadım bu mama hakkında aranızda kullanıp deneyimlenen vardır belki