Nihal1601 Kızlar bebeğim 5 aylik aptamil kullanıyorm kilo alımı bira düşük kilo aldıran mama tavsiyeniz var mı?
Papatyaa21 Nihal1601 aptamil çok aldırıyor diye duyuyorum hep kullanan kimi görsem neden öyle oldu acaba baska bişeymi var kilo akımına engel doktora götrdz mğ hiç
Buket57 Nihal1601 ben kızıma aptamil kullanıyorum kilo alımı gayet güzel,şu an 7 aylık tabiki ek gıdada alıyor.
Nihal1601 Bebeğim diş çıkarıyor istahisiz bir bebek bende doğduğundan beri aptamil veriyorum 2 aydır kilo alımı az mamami değiştirsem acaba dedim