leykemmm oğlumun yumurtalıkları biri aşağıda diğeri yukarıda. Bu normal birşey mi bu şekilde oglu olan yada bilgisi olan anne varsa yazarsa çok sevinirim
Yenibirkullanici leykemmm Aynı durum başıma geldi ve çocuk cerrahisi bulamadım bugün pazartesi beklemem gerekiyor sizin düzeldi mi