Ben bunu doktoruma sordum atak falan yok dedi. Çocuk büyüdükçe beyni geliştikçe dünyaya adapte olması zorlaşıyor buna da atak diyorlar dedi. Bu adam işinde mükemmel biri.
Benim de erken doğdu ben napacağımı şaşırdım. Bi yazdıklarına uydu bi erken oldu derken 3 yaş oldu bile. O yüzden çok takma günü gününe olmuyor bazı şeyler. Her çocuk farklı