Anne24 Bebegımde konak var yenıdogdunda yoktu sımdı 5 aylık sadece tepesınde var zeytınyagı denedım cok etkılı olmadı şampuanlar var işe yarayan hangısı fıyatlı oldugu ıcın bosuna almak ıstemıyorum
Talya-merve Anne24 ben mustelanın kullanıyorum köpük şeklinfe konak engelleyici işe yaramıyor malesef. BAnyo yapmadan 1 saat öncesi bebe yağı sürüyorum duşa girmeden önce tarıyorum bu şekilde geçirdim ama hala biraz var gibi 5 aylığız
Deniz34 Anne24 benim kızımın da bir kere oluştu sakin bebe yağı ile kafasına duştan önce güzel bir masaj yaptım yıkadım ve bir daha olmadı
Muhammedd23 Anne24 5 aylık aa son bulmasına az kalmış demektir thinkal krem sür bir gün ya da akşama kadar beklet yikasa nda kalıyor kafasında nemli oluyor en çok o işime yaramıştı benim.biobay die de bir sampuan aldım yağlı oda
Anne24 Talya-merve bebe yagı denemdım onu deneym bıde havalar sogudu dıye sık yıkamıyorum kaşlarına bıle gecmıs pul pul
Anne24 Deniz34 denıcem canım umarım geçer saçlarından bellı olmuyordu yenı farkettım kaşlarında da var bıraz
Nghn Duştan 2-3 saat önce zeytinyağı sür dedi cildiyeci bana, bi defa yaptım sanki biraz etkili oldu gibi, birkaç defa daha deneyeceğim. Mustela konak şampuanı kullandım işe yaramadı, konak tarağı ile tara dedi çocuk doktorumuz bi de.