Merhabalar ben yaklaşık 1 ay önce safra kesemi aldırdım ancak dün hastanede kan testi yapıldığında Ggt değerim 378 çıktı alt ast(25) normal sınırlarda safra kesesini aldırıp böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz doktorum mr istedi henüz yaptırmadım