Kızlar iyi geceler. Benim bebeğim 27 günlük sütüm var ama bebeğim yeterli kiloyu alamadığı için mamaya başladık sma optipro 1 kullanıyorum memnunum. Bugün e bebekte geceleri vermek için sma iyi geceler 1 mama gördüm mavi mor paket içerisinde böyle. Kullanan var mı? İyi gecelerin optiprodan farkı ne?