Aynı şeyleri ben de düşünüyorum çok korkuyorum eşime diyorum arada ara beni haber alamazsan mutlaka gel eve diye, nereye gitsem telefon cebinde olur aniden birşey olsa arayayım diye Allah esirgesin öleceksem de babası evde olsun diye çok dua ediyorum ağlar balkona çıkar ordan düşer yada kapıyı açabiliyor merdivenlerden düşer diye offf çok üzüldüm anneye de küçücük yavrusuna da 😢😢