zehrafdn gazı bağırsaklara inmeden çıkarmaya çalışın ben öyle çözdüm olayı. Emziriyorsun ya mesela 15 dakika sonra kaldır sırtına omuriliğine vurmayacak şekilde avucunda boşluk oluşturarak pat pat vur geğirtene dek.
I love you masajını zeytinyağı ile birlikte yap. Bacaklarını karnına katlayarak bağırsaklarındaki gazı çıkarabilirsin. Videolara bakarsın netten.
Göbek deliğinin 2 parmak çevresini düşün, soldan sağa U harfi çizecek şekilde yerleşik bağırsak sistemi. Netten bağırsaklar nerde diye bakabilirsin, anlayınca daha inançlı yapıyor insan. Hareketlendirip yön verince parmak uçlarımda baloncuk gibi gazı hissettiğim çok oldu. Ve o anda hep pıtlattı.
5 aylık oldu halen mücadele ediyorum ama daha bi rahatız eskiye göre çok şükür. 3 aydan önce pıt yapmayı bilmiyor bebekler, alışık değiller gaz yola girdiğinde şaşırıp kendilerini kastıkları için acı çekiyorlar. 3 aydan sonra alışmış oluyor korkmadan çıkarıyorlar. Damlalar şuruplar da sanırım kaslarını çok kasamasın acı çekmeden çıkarabilsin için. Gaz giderici damla ve şurup kullanmanı tavsiye ederim boşuna fazladan acı çekmeyin. Allah kolaylıklar versin.