hulya1233 ayselina58 Bizde burun tıkanıklığı öksürük geniz doluluğu balgam vardı bu ara kusması çoğalmıştı meğer reflüymüş bugün doktor söyledi yarın tekrar farklı bir doktora gideceğim bakalım ona göre netlesicek
ayselina58 Nurseseda emzirdikten sonra kafasını geriye atıyor ağlıyor sürekli ama öyle fazla kusması yoktur
Karanyrs Sürekli ağlıyor heryer kusak kokulu kokulu gezersin yeni parfümün olur kendılerı kafsınj hep arkada dersin ki bu arkaya neden ters bakyr o kadar kusuyr ki kılo da almyr asla durmyr sürekli hareket halıbde
Karanyrs ayselina58 şurup veryr doktr 1 ay kulln faydası var reflü yaygı falan ınanma bseye yaramaz azalmaz yani sabırlı ol gecms olsn🙏
hulya1233 ayselina58 Doktor kontrol etti sadece ekstra birşey yapılmadı.Kusması bu ara çoğalmıştı böyle peynir gibi değilde yediğini sıvı bir şekilde direkt çıkartıyor.Bir de ağzında tükürüklenme var bunlar da belirti sanırım emin olmak için farklı bir doktora daha gidecegim bugün
nevaugur hulya1233 merhaba doktora gittiniz mi acaba benim bebeğimde de tükürük çok 2 buçuk aylık bu ara çok kusuyor
Nurseseda Ultrason ile kesin tanı konabilir, dereceleri var sindiremeden direkt çıkarıyorsa muhtemelen reflüsü vardır
hulya1233 nevaugur Merhaba.Evet gittim tükürük bu aylarda normalmiş ama reflüden dolayı olanlarda varmış.Reflü görünmüyor dedi doktor yine emzirdikten sonra dik tutmaya emzirirken dik emzirmeye yedikten sonda çok sarsmamaya dikkat et dedi.Cok şükür şuan baya azaldı kusması