fizikcianne Kızlar sabahları resmen sütten dolayı sıtmalanarak uyanıyorum sütten dolayı her yerim sırılsıklam oluyor. Gece kalkıp sağsam bile aynı oluyor. Göğüs pedi taksam da aynı oluyor. Fikirlerinize ihtiyacım var
kurabiyem28 fizikcianne 16 günlük bebeğinizi ne kadar süreyle emziriyorsunuz? Ben çok sık emzirirdim. Emzirmediğimde benimde göğüslerim akardı. Bir de protein ağırlı beslenin ki kaliteli sütünüz olsun. Gaz yapar diye de bazı yiyeceklerden kaçmayın. Hepsinden yiyin.
Fyzelf fizikcianne daha çok küçükmüş benim de ilk zamanlar öyle oluyordu sürekli kıyafet değiştiriyordum en son havlu koydum biraz çekti zamanla geçiyor göğüs terbiye oluyor aventtin gögüs kalkanı var ablam onu kullandı hem sütü içine topluyor hem göğüs ucunu rahatlatıyor bi bak istersen
Fyzelf fizikcianne https://www.hepsiburada.com/philips-avent-gogus-kalkani-2li-scf15702-p-AILEAVNT9430141?magaza=DurDurabilirsen&url_src=and-product-detail
kurabiyem28 fizikcianne ben o zamanlar yarım saatte bir emziriyordum. 2 aylık olunca 2 saatte bir emzirdim. Daha sık emzirin. Zamanla düzelecektir.
Tusemerve ikiprensesannesii1 bulgur pilavı sütlaç dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz rezene anason bestlak damla somon balığı kabak çekirdeği irmik yumurta ve en önemlisi bol bol su içmek şuan aklıma gelenler bunlar
kurabiyem28 ikiprensesannesii1 bulgur pilavı kefir , kuzu ciğeri .. bunlar sütü artırıyor. Ayrıca abur cuburdan şekerden uzak durup sebze ve protein ağırlıklı 3 öğün atlamadan yemek yerseniz daha koyu kaliteli süte sahip olursunuz.
sifirekran_bolkitap fizikcianne üstte kalsın konu hakkonda hiç fikrim yok ben süt damlasaa sevinçden halay çekiyordum😊 süte maşallaj denirmiş bu arada annem sürekli maşallah derken bi damlacık sütüme size de maşallah diyelim inşallah kısa vakitte düzelir