Arasus Hanımlar oğlum mama içmiyor bebelac sma hipp denedim ama içmedi acaba bu marka mama nasıl indirime girdi acaba alıp denesem mi siz memnun kaldınız mı
Huysuz01 Arasus ben 11 aydır hatta 12 ay olacak kullanıyorum ne gaz ne de başka bir şey asla yaşamadım hatta mamayı değiştirdim daha iyisini alalım diye çocuk asla içmiyordu tavsiye ederim
Huysuz01 Arasus indirim ayın 1 inde bitti ben iki paket iki numara iki paket de üç numara aldım keşke daha fazla alsaydın diye de çok pişman oldum
gly57 Arasus onunda üreticisi hipp. ama tavsiye etmem teyzem kullandı oğluna görüntü bile ofsayttı. bizde evolvia nutripro plus kullanıyoruz.
Arasus gly57 benim bebeğim de 11aylık emiyor ama sütüm çok azaldı mamayla destek vermek istiyorum ek gıdasına ama bir türlü kabul etmiyor mamayı
gly57 Arasus kuzenimin bebeği de öyleydi. kaşık mamasıyla karıştırıp veya muhallebiye karıştırıp yediriyomuş. bende 7.ayında bıraktım emzirmeyi. zaten 2.aydan beride emzirme+ mama şeklindeydi.