tugbai Hamileliğimde göbeğim aşırı büyük olduğu için karın kasım yırtılmış 1 yıl sonra ameliyat olup kaslarım dikilcek ayrıca deri fazlalığı oluştu onuda alacaklar aranızda böyle birşey yaşayan var mı ?