Merhaba anneler . Bi konuda yardıma ihtiyacım var oğlum 2 yaşına girdiği andan beri huy olarak çok değişti tam 2 yaş sendromu hareketler sergiliyor bi şekilde onları idare ediyorum ama uyku konusunda çok sorunlu olmaya başladı . 1 ay öğlen uykusuna direniyor 1 ay akşam uykusuna şimdi ikisine de direnmeye başladı ayakta sallayarak uyutuyordum çizgi filme bakıyordu şimdi tv açtırmıyor sallatmıyor uyku kelimesini bile duymak istemiyor resmen gözünden uyku akıyor ama direniyor. Gece uykusu fena değil ama bu direnmeler ne kadar sürüyor geçici mi kalıcı mı bay bay night damlası mı alsam dedim çünkü ikinciye hamileyim zorlanıyorum artık ama almadım bi kaç gündür battaniye de sallıyoruz salıncak yaptık diye babasıyla oyunla falan oynatıyoruz lütfen bi tavsiye de bulunun hangi yöntemi denemeliyim yada kendiliğinden geçer mi bu durum