Cigdemss Hiç yapmadım , genel anlamda uygun görmüyorum. İş arkadaşlarım arasından da çok nadir yapan olmuyor artık böyle toplantılar
fizikcianne Cigdemss dinimizce yapılması gerekirya hani sizin görüşünüz tabiki ama ben kaç günlükken yaptınız diye sormuştum yapmadıysanız cevaplamanıza gerek yoktu teşekkürler..
fizikcianne pasaklisinkukuli 31. Gün yapalım diyoruz erken olur mu acaba. Öyle müsait oluyoruz çünkü. Yani illa 40 olacak diye bir şey yok diye duymuştum bir şey olur mu acaba
pasaklisinkukuli fizikcianne olmaz bence benim bebegim zayıf dogdu toplasın diye bekledik bir de kayınbabamın vefatı da 40kına yakındı ikisi bir arada çıktı ondan dolayı 40.gün yaptık denk geldi nasip bu ya 41.gün de babam vefat etti
ikizzannesii fizikcianne aynen öyle ama bide ben kalabalığı çekecek kafada değildim uzun zamandır anca toparladım zaten annemin gazlamasıyla oldu yoksa yine niyetim yoktu 50 kişiyi ağırlayacak kadar neşeli değilim😄
Annebilici Dinen bunun bir vakti yok istediğiniz zaman yapabilirsiniz , zorunlu da değil sadece yaptırmak güzel olur.Naçizane tavsiyem kalabalık bir ortam olacağı için bebeğinizin en azından 40 günü doldurmasını bekleyin mikrop vs durumlarına karşı
sgs fizikcianne 47. Gününde nasip olursa yapacağız. Aslında pek yapmaya niyetim yoktu ama mahalledeki insanlar sürekli görmeye gelicez gelicez diyince hepsini bir anda çağırıp çıksın istyorum sonradan biseyler hazırlayıp misafir edemem çok huysuz ve kolik bir bebem var.
Alpbaby sgs kesinlikle çok doğru bi düşünce bi seferde ağırlarsın olur biter bende öyle yaptım gelcez diyip duruyolardı valla insanın psikolojisini bozuyolar
minikkus434 fizikcianne 40 çıktıktan sonra istediğiniz zaman yapa bilirsiniz nezman uygunsanız müsaitseniz