Pupis Ben bu konuda harikayim diyebilirim çünkü çöpe hic yemek gitmez ve yemekler 1günlük yapilir yarina cok az kalirsa ona 1cesit eklenir.Ramazanda 15ser kisilik 2kere iftar yapiyorum hatta annem ay ayse çok korkusuzsun ya yetmezse diyor aksam olup yemek yiyince ayy brova valla hesinden biraz kaldi diyorlar onuda yarin aksama yiyoruz.ornek kuru fasulye 3kisilik 1subardigi .pilav 1su bardagi,mercimek corbasi icin mercimek minicik bir kase o bile 2aksam gidiyor ispanak 300 gr ekmek 1baston