Symakbb
Ben de doğduğundan beri mustela kullandım. Bez değişimine çok önem verdiğim halde poposunda sivilce gibi şeyler çıktı. Ve bacak katlanma kısmında da kabul bağlar gibi bişeyler oldu. Doktorum mustela pişik konusunda ilk sıralarda değil diyip sudocrem önerdi onunlayım kullanıyorum inşallah geçer sizinki de bizimki de