eylulum255 yapmaz ama onun yerine anason kimyon resene tohumlarını siz demleyip birer tatlı kaşığı, içerseniz daha güzel faydasını görürsünüz bebekte. Benim oğlum da kolikti doğumdan sonra 23. Gün başlamıştı tam, her gün aynı saatte başlardı bitene kadar ben de biterdim günde üç defa bu çay karışımından içtim asla çorapsız gezmedim nurse harvey colex şurubu da kullanınca işe yaradığını gördüm. elektrikli sıcak su torbam var ısısı 90° yi geçmiyor en az 6 saat sıcak kalıyor, onu uyurken ayaklarının altına yatağa koydum o zamanlar cidden iyice mayıştığını pırt yaptığını görürdüm 3. Aydayken geçti bizimki kolikliği bitti çok şükür gazı bitmiyor tabi ama kendi çıkarıyor artık en azından şuruplar damlalar son buldu :)