eybik Kızlar kızım bugün 4 ay 3 günlük 1 haftadır uykudan sürekli ağlayarak uyanma kulak çekme salya huzursuzluk var dişlerine baktım beyazlaşmış diş sancısı dönemine mi girdik nasıl bir süreçte cıkarttı sizin bebisler . Neler bekliyor bizi
Masalina12 eybik olabilir canım yavaş yavaş diş çıkıyor olabilir bizimde aynı 3 aylıkken başladı işte beşiz ediş etlerine dokununca dişin ucu elime geliyor farkediyorum
Kayraninannesi15 eybik biraz soğuk algınlığı belirtisi gibi de duruyor isterseniz bi calpol verin doktorunuza danışarak acısını hafifletir rahat uyur minnoş
eybik motherisbackk ay ben bu atak dönemlerine niye kimseyi inandıramiyorum bizim zamanımızda atak mı vardı diye sürekli aklımı karıştırıyorlar yok kulağını çekiyorsa biri diyor ki kulak iltihabı biri diyor huzursuzluguna hasta ettin bebeyi biro diyor ki ben baktim diş😮💨
eybik Masalina12 bakınca beyaz beyaz olmuş sanki dişler orda gibi ama ilk bebegim ve anlayamıyorum ve her kafadan inanın bir ses geliyor yetisemiyorum
motherisbackk eybik ben de inandıramıyorum amaaaannn siz ne çok şey biliyosunuz diyolar 😂 4. Ay atağı belalı bi atak 😂 ardından 6. Ay atağı dişle birleşiyor daha belalı bi atak😂😂😂
Masalina12 eybik kız bende seninle aynı durumdayım ilk bebeğim her bir ağızdan bişey söylüyorlar sinir oluyorum😅
eybik motherisbackk hahahha bizimkiler atak neymiş biz kaç tane bebe büyüttük hicde atak olmadılar diyorlar 🤣 hele kayınbabam doktor görüslerine kesinlikle karşı asla doktoru dinleme diyor . Mart ayına kadar bizle 3 ay kalıyorlar bu yüzden benim bebisimin ataği artı bu beni baya yorucak anlaşılan 🤣
eybik Masalina12 valla öle en son benim bebegim ben annesiyim en iyisini ben bilirim dedim . Senin yaptıklarıni biz yapsak izin vermezsin diyor . Dedim benim yaptıklarımı zaten siz yapamazsıniz adı üstünde annesi yapar dedim trip yiyorum 😁