asiyeayvaz terazikadini benim kızımda geçen hafta öyleydi diş cıkarıyordu kök dişleirnden diş etleri kıpkırmızı oldu şişti dişden dolayı dedik ama enfeksiyon olmuş sizinde öyledir diye demiyorum tabiki dr bir götürün bence
Ceka terazikadini Cocuk doktoruna muane ettirin derim. Bende diş falan derdim. Cocuk dr goturdum Gece emzirmesini kes Abur cuburu kes Karbonhidratı kes Aksam 9’dan sonra yemeği kes Düzelecek dedi Evet dikkat edince düzeliyor 2 yasında halen o koku var
Mervetnl terazikadini dğn akşam aynı postu açtım. 9 aylık oğlum dün fark ettim. Bugün yok mesela ara ara olup geçiyor yarın dr a gidicez kontrole muhakkak sorucam.
terazikadini sdslnby ilk defa çıkıyor yenidoğan iken reflü vardı ama geçmişti 3 gündür kokuyır ağzı az bişeyde kusması oluyor ben diştendit dedim ama reflümü acaba
terazikadini Ceka 2 gün sonra randevumuz var gideceğiz inşallah da bizimki 9 aylık bile değil yani anlamadım niye böyle
asiyeayvaz terazikadini 28 aylık benimki büyük kıpkırmızıydı diş etleri agızı kokuyordu ve söylüyordu dişlerim acıyor diye diş doktoru dişleri çıktıgı için degil enfeksiyon oldugu içinoldugunu söyledi
terazikadini asiyeayvaz geçmiş olsun ağzında bişey yok bizimkinin baktım da yarın doktora gideceğiz bakalım o ne diyecek olmazsa diş doktoruna da götürürüm
terazikadini Mervetnl yemeklerine soğan koyuyorum ondan mı acaba dedim ama sanmıyorumda iyice öldürüyorum soğanı ben olsa öncedendw olurdu bu aralar başladı bizim
Mervetnl terazikadini valla inanın bir fikrim yok reflü falan demişler ama yarın sorucam yazarım isterseniz size de
terazikadini Mervetnl yarın bende gideceğim doktora burdan haber verelim birbirimize inşallah sadece reflü denir damaklarda sorun olmasından iyidir