hnnl cansu_124_ canım benim hiç bakılmadım kesiksiz dikişsiz normal dogum yaptım ben 3 unu de doktorum bakmadı alttan hiç katından baktı 1 hafta ve 1 ay sonra
Mimoza-kizim cansu_124_ canim eger dikis varsa kontrol ediliyor dikislerde acilma vs varmi diye ama acımıyor ben cok korkarak gitmistim sadece gazlı bezle pansuman yapiyorlar kendini kasmadiginda acımıyor kasarsan ordaki kaslar da kasıldigi icin hemsire parmaklarini rahat hareket ettiremiyor 5 saniyelik bir islem 🥰 zaten sureklide kontrol etmiyorlar ben 2 kere gtmistim benm dikislerim açıldığı icin belkide 2 kere gitmisimdir arkadasim 1 kere gitti dikislerim acilinca da yeni dikis atmadilar batikonlu suya oturdum mikrop kapmamasi icin birde her tuvalet ve banyo sonrasi sac kurutma makinesiyle kuruttm
eybik Bende 4 ay önce normal doğum yaptım kesi veya yırtık yoktu bende de , 1 ay kanamam oldu kesildi normal bir sekilde hemen adette oldum. Doktora da gitmedim kontrol icin cunku dedigi etkilerden hic biri olmadi cok sukur
eybik Egenin_pamugu 1 seneye kadar normal kabul edildigini söylemisti doktorum . Dogumdan sonra 1 ay normal lohusa kanamam oldu bitti . Sonraki ay adet oldum o aydan bu zamana kadar da düzenli bir sekilde devam ediyor
sumeyyeilhan Ben normal doğum yaptım dikiş VS de vardı ama sadece ultrasondab baktı karnımdan alttan kontrol etmedi