Mkenger3 ishal bizde de olmuştu 1 ay önceydi tabi her bebekte değişir ishal+öksürük+huysuzluk+uyuyamama olmuştu,kulak kaşıma saça asılma aklıma gelenler . Tetagil diye kimyasal olmayan bir ağrı kesici var biz çok geç kullandık çok pişmanım bebekleri inanılmaz rahatlatıyor . Bir araştırın isterseniz yatmadan önce dış etlerine masaj yaparsaniz rahatlar,bir de biz zeytinyağına karanfil koyup diş etlerine sürüyorduk. Terlemeye çözüm bulamadık aşırı sıcaklara denk geldi ama bunlar da benden fikir olsun