BirPrensAnnesi___ Eğer varsa nasıl yaptınız yani mesela açıcı saci sertlestiriyor onun olmaması için ne yapabilirim saçımın dibi kendi saçım kalanı kumarlimsi bisey açık ama nasıl yapabilirim ilk yapista sarı olurmu sari yapmak istiyorum da
_xAzrax_ BirPrensAnnesi___ sarı riskli gibi evde yapması zor bence bir kuaföre gidin boyatırsanız mor şampuan kullanın saçın rengini daha camlı tutuyor ve turunculaşmayı önlüyor
Zlhaanne BirPrensAnnesi___ ben açtım bildiğin platin bugün kuaföre gittim saç kestirdm kuaför bile şaşırdı nasıl açtım boyadım böyle çok güzel olmuş dedi
bluem BirPrensAnnesi___ ben kendim açıp kendim boyuyorum 🫣 sert olmasin diyorsanz yağ kullnmalisiniz artik kuaforler kullndigi sampuan ve kremler var tuzsuz onlari alin derim bizim evde kullndmz urunlerdeki tuzlar saci sertlestriyr veee sari cok riskli olurmu olur ama cokniyi bı açıcı almaniz lazim
rosess BirPrensAnnesi___ instagramda ecolie var onu takip edin binlerce kadın sarışın oldu sayesinde tarifini veriyor izleyebilirsiniz açıcı olmadan sarışın oluyorsunuz:)
BirPrensAnnesi___ _xAzrax_ kuaföre gittim saçım kısa olmasına rağmen 2500 3000 lira istiyorlar yani o kadar da para vermek istemiyorum açıkçası
apopot Ay instagram da görmüştüm trendyolda bi açıcı vardı 1000 lira filandı adını unuttum ama yakmıyormuş hiç
BirPrensAnnesi___ apopot yanacağını çok düşünmüyorum aslında ilk defa açıcı yapicam çünkü bide el becerim vardır sac konusunda kac kişinin saçını açtım hiç yanma kopma vs olmadı ama kendime gelince de tereddüt ediyorum
Zlhaanne BirPrensAnnesi___ benim saçım kolay açılan bir saç öncelikle onu söyleyeyim de. Loreal Paris’in acicisini kullandım 2 defa sonra platin sarışına boyadım hepsi aynı gün değil ama 1 gün arayla ve sonrada hep mor şampuan kullandım hala kullanıyorum turunculasma olmadı şükür
BirPrensAnnesi___ bluem mesela önereceğiz birsey varmi loreal var bi hiç kullanmadım standart küçük pakette mavi toz açıcı var başka da bilemiyorum siz hangisini kullanıyorsunuz
bluem BirPrensAnnesi___ ismini hatrlamiyrum etiektte sari saçlı bir kadin vardi ama adini hatrlamiyrum sacinizda boya varsa dikktli açın yanar dogal sac acacaksanz dakika tutun muhakkak ve arada kontrol edin kopma varmi diye
BirPrensAnnesi___ Zlhaanne vallahi bilemiyorum ilk defa yapicam da ilk bi denerim ufak biyerinde ona göre bakıp devam ederim