mlsfcr bizde de ateş durumu olmuştu ben griptim benden geçti bebeğe de doktor kan aldı enfeksiyon var mı diye olmadığı için herhangi bisey verilmedi önlem amaçlı küveze almak istediler bırakmadım çok şükür bi sorunda olmadı küçük olduğu için antibiyotik vermiyorlarmış emziriyorsan senin ona yönelik beslenmen iyi olur