Bebeğim 15 aylık. 5. ay bitmek üzereydi ve depreme yakalandık ve deprem korkusu ile yanımdan ayıramaz hale geldim.Belki bundandır bilemiyorum ama uyku eğitimi veremedim ki zaten 3 ay boyunca şehir dışında kaldık eve geri döndüğümüzde de uyudugunda yanındayım uyandığında benim etrafımda geziyor her neyse asıl konu şuanda emerek uyumaya alıştığı için başka türlü uyumayı reddediyor ve geceden sabaha kadar üstüm açık yatmami istiyor sağdan sola soldan sağa sabaha kadar emmek istiyor üstümde uyuyor bu da derin uykumu engelliyor ve ciddi bel ağrısı ve aynı pozusyonda sabahlamanin ağrısı ve haliyle aşırı sinir olusturuyor merak ediyorum sizlerden bu durumu yaşayan var mı veya bu durumu yaşamış atlatmış olan var mı veya bu konu hakkında ne yapabilirim yardımcı olabilecek biri var mı?