cannog o zaman mümkünse bence önce bir dil terapisti ile görüşün derim. Bu arada tv izliyor mu? İzlediği içeriklerde şiddet içeren şeyler oluyor mu? Ya da eğer hatırlıyorsanız; vurma davranışı gösterdiğinde çevresinde gülen, olayı eğlenceli bir oyun gibi gören birileri var mı? Hiç oldu mu ya da? Sadece siz ve eşiniz değil Dede, amca, dayı, hala gibi.