Normalde akşam 19.00 dedin mi pıt yatağa düşen bir bebek. İlk ayından beri büyük bir sabırla alıştırdım. Akşam 19.00 da uyur gece 2-3 kez kalkar ve sabah 07.00 da uyanırdı. Dişinden dolayı mı bilmiyorum ama şu 2 gündür akşam 22.00 gibi uyuyor normal mi acaba? Birde 4 günlük bir şehir dışına çıktık uyku düzeni mi bozuldu? Aklımda bir sürü sorular.. Bebeğim 5 buçuk aylık