gulyabani hahahah 😂 ben aldıysam herkes alır, bende çok huylanırım balık kokusundan sırf bu yüzden sadece dışarda ya yeriz, ya pişirtip eve getiririz ama çocuk olunca işin rengi değişti… başka balıklarda koku olur mu bilmiyorum. Ama somonu ilk denerken yinede uzatma kablosu çekip balkonda pişirdim😂 öyle huyluyum. Sonra baktım koku tavuk pişirdiğimiz zamanki kadar falan o yüzden mutfakta pişiriyorum artık. E çocuk var psta börek yapıyorum hazır paketli ürünlerdense. Bi yapıyodum eskiden bir fırın tepsisi. E biz 3 kişilik çekirdek bir aileyiz… Eşimde çok yemez akşam geliyor zaten işten. Ben yesem kaç tane yiyeceğim, zaten ne gerek var kilo almaya🙈 İnanın komşulara dağıtıyordum her seferinde🙈 şimdi her gün az öz taze ve bize kadar 😍🥰😂