Ya nasıl gitti bu göbüşler 2 ay oldu doğum yapalı gitmiyor korse yarıyor mu gerçekten almak istiyorum bende kendiliğinden gidecek gibi değil çünkü ya aşağı sarkmış bi yağ tabakası var sanki sinirlerim bozuluyor artık eşim bile hayret etti neden öyle olmuş diye😒