Merhaba, bebeğim 3 ay 8 günlük, elleri sürekli ağzında keşfetti fakat çok hırçın bir şekilde ısırıyor ve kaşımaya çalişiyor.
Diş kaşıyıcı aldım remen bırakmıyor pırasa ver dene bakalm rahatlıyor mu dediler çok hoşuna gidiyor rahatlatıyor gibi.
Bu hafta uyku gerilemesi başladı 20 dkda bir ağlayarak uyanıyor ellerini ağzına sokuyor gözü kapalı çok erken değilmi normal midir doktora götüreceğim yarın baktıracağım emin olamadım uyku gerilemesi mi diş mi salyasıda arttı.