27 aylık oğlum oyuncaklarını yaşıt arkadaşlarıyla paylaşmıyor. Bu da yeni başladı sayılır. Çocuklar ekine bişey aldığında hemen geri alıyor. Eğer sinirlenirse vuruyor karşıda ki çocuğa. Asla tahammülü yok. Mesela oyun alanında trambolinde zıplarken kendi zıplamak istiyor başka çocuk zıplatmıyor çocuk gitmezse vurmaya çalışıyor. Misafirliğe gidesim gelmiyor bu huyu yüzünden. Başka çocukların oyuncaklarını bile sahiplenip vermek istemiyor sürekli bi kriz çıkıyor. Başka çocuklar bakıyorum mülayimler. Özeniyorum. Bizim evde şiddet yok ona da göstermedik hiç ama bizim çocuk niye böyle paylaşmıyor vuruyor anlamıyorum kaç kere konuştum dinliyor anlıyor ama yine de yapıyor. Sizce 2 yaş sendromu mu geçiyor mu ?