Feridece28 elinizle göğüs veya sırt kısmını kontrol edin, soğuksa 1 kat fazla giydirin, bizde lcw 1.6 tog tulum var, askılı zıbın üzerine uzun kollu pijama giydiriyorum, oda sıcaklığı 21 civarı ancak kurtarıyor, sadece zıbın yeterli olmadı, sizde bebeği kontrol ederek karar verin