2 buçuk aylık bebeğim var. 1 aylıkken süt kanallarım tıkandı.Somra antibiyotik tedavisi ve sagilım yapinca gecti. Antibiyotikler bitince tekrarladı. Bu sefer tıkanıklik yokdu. Fakat kızarıklık ve ağrı vardı.Doktor antibiyotik verde ve karbonatlı su ile her emzirme sonrası sil dedi. Tekrar iyilesti. Simdi antibiyotik bitti ve tekrsr nüksetti. Antibiyotikler bitince tekrarlıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Nasıl çozüm buldunuz.