Zme
Bizimde kabızlık problemimiz 4. Aylıktan beri var ara ara düzene girsede 18 aylık olacağız 10 gün sonra devam eden Bi problemimiz neyse çok uzatmadan bise doktorumuz osmolak şurup önerdi.tabi orijinali duphalak fakat benim kıza osmolak iyi geldi.şurubu içmiyor manasına karıştırıyorum iyi geliyor şükür çok çektik bilirim kabızlığı rabbimm şifa versin.