Merhabalar bebeğimin(4, ay 22 günlük) son 3 gündür dışkısı askeri yeşil renkte doktorumuza attık takip edelim üşütmüş olabilir dedi ama üşütmeye dair ne ateş ne başka bir belirtimiz yok. Bir ilaç vs kullanmıyoruz. Bu arada mama artı meme olarak ilerliyoruz. Hiç böyle bir şey yaşamadık yaşayan tecrübeli bir anne var mı? Bilgisi olan biri bilgilendirebilir mi?