Momomom bence bunu bebeğinizin tepkilerine bakarak kendiniz belirlemelisiniz. Benim kızım şu an 14 aylık. 0 ekran ilerliyoruz çünkü ben kendim de tv izlemem, hamileyken de açıp izlemezdim yani o da benimle öyle devam etti ama 2 yaşından sonra kontrollü olarak 5-10 dk kendi seçtiğim içerikleri izletmeyi deneyeceğim. Eğer bebeğimde agresif davranışlar, gece terörü, uykuya dalamama, hırçınlık, “aç izleyeceğim” gibi tutturmalar ve en önemlisi bizimle iletişiminde azalmalar gözlemlersem izletme olayını 6 ay- 1 yıl daha ertelerim. Hiçbiri olmazsa 10 dk açarım ama tekrar ediyorum ben zaten kendim de izlemediğim için bu kadar rahat halledebilirim. Yani normalde tv izleyen ve izleten birinin de fikirlerini almanız daha doğru olur 🙏🏻