Ecrinlieymenlianne 7 aylık bebeğim var bianda bi göğsüm de süt kesilmeye başladı. Sağım yapınca 30 cc zor çıkıyor. Diğer taraf biraz daha fazla ama onda da azaldı. Bian da ne olduğunu anlamadım çok üzgünüm… giden süt geri gelir mi ? Ben evde bikac şey denedim ama bana mısın demedi sizin var mi tavsiyeniz ?
Ecrinlieymenlianne Ervaecri teşekkür ederim. Bugün bestlak aldik bakalim. Kuru dutu da uyguluyorum. İnş geri gelir
karahann Solgar brewers yeast with vitaminB12 bende bunu kullanıyorum bestlak bence işe yaramıyo 2 kutu bitirdim
Ecrinlieymenlianne Xcbaby tahin ve helvası denedim normalde ise yarardı ama bu sefer yaramadı malesed 😔
Qunqnir Dönem dönem benim de azalıyor sonra bi bakıyorum artmış gibi. Bitecek diye düşünmeden emzirmeye devam edin kesilmez inşallah. Bi de adet dönemi civarında da azalıyor sanki o dönemde iseniz.
Ecrinlieymenlianne dunyamveben oy sizinki daha küçükmüş. Umarım bian önce sutlerimiz gelir de bebislerimiz doyar 🙏
dams Ecrinlieymenlianne ben henüz şükür ihtiyaç duymadım bu yüzden kullanmadim ama doktoruma çok güveniyorum arastirin isterseniz ben cevremdende duymustum kullananlari kendi doktorunuzada danışın
Cahide_deveci7 Ecrinlieymenlianne adet gününüz yakın olabılır yada adet görüyor olabılırsınız çünkü bende doğum yaptığımdan beri hep adet günüme 1 gün kala ve adet olurken hep azalır sonra geri dolu dolu gelir herkesın farklı tabıkı ama benım böyle yanı