Hemsire-anne Arkadaşlar damla kullanıyorsunuz felan ya rahatladım diyorsunuz nasıl bir rahatlık yani bende damla kullanıyorum yine uyurken ıkınıyor rahat değil siz de bebişleriniz nasıl kendi kendine pırt mı yapıyor
Gizmokzilla Hemsire-anne ben 3 4 aylık olana kadar bir sürü şey denedim rahatlatmadı rahatlamayan bebek rahatlamıyor bence 🥲
Gldekpnci Hemsire-anne ıkındıgında ağlamıyor rahatça çıkarabiliyor gazı damla sayesinde ve o rahatlıkla kolayca uyuyo
Hemsire-anne Gizmokzilla ya diyorlar ya çok rahatları nasıl bir rahatlık merak ediyorum ağlamıyor mu gazını kendi mi çıkarıyor
Merva96 Hemsire-anne eskisi kadar ıkınma olmuyor daha rahat yapmaya başlıyor önceden uykusunda ıkınmaya başlayıp yapamıyordu sürekli ıkınıyordu ağlıyordu kullanmaya başladıktan sonra rahatlama geldi 3. Aydan sonra düzeliyor
Hemsire-anne Merva96 bende simplex relactaz Nurse kullandım ama rahatladı mı anlayamıyorum yine uykusunda ıkınıyor zorluyor ağlıyor