Mervecnr Kızlar merhaba bebeğim 7 ay 17 günlük oldu 6. Ayda lekelenme şeklinde oldum sadece tam olamadım. Alev alev yanıyorum. Kasım ayındayız ama sanki ağustos ayında gibiyim . Normal mi?
__derya__ Mervecnr benim bebeğim de 7 aylık oldum 5. Ayda oldu 3 gün sürdü bir daha olmadım bende öyle sürekli yanıyorum ve olmamak beni aşırı stres yapıyor her ay acaba hamilemiyim diye test bile aşıp yaptım şükür bir şey yok ama artık düzelse ne güzel olur
zeynebinannesii28 Mervecnr şuan bende aynı durumdayım kızım 8 aylık 7. Ayına girdiğinde 4 gün oldum sadece ama hala bi şey yok sadece kasık ağrım var dört gözle bekliyorum olmayı
hayalperest2310 Mervecnr şanslı mıyım değil miyim bilemedim daha 40 ım çıkmadan adet oldum o günden beri düzenli giriyorum
Mervecnr kiminoykusubu_ menapozlu gibiyim ya zaten normal döngümde de aşırı ödem sinir stres ateş olurdu. Bu yanma işi bıktırdı beni
Mervecnr __derya__ bende öyle hamileliğimden beri ateş ve ödem başımın belası . Soğuk havalar bile beni üşütmüyor hala hamile dönemimde ki gibiyim. Balkonda oturuyorum ısı düşsün diye🤣
gzmm4738485 Mervecnr bende lekeleme şeklinde oldum bi kaç gün devamı gelir dedim gelmedi sizinde mi öyle oldu ya
Mervecnr MasalMira2023 yook yaa ne üzülmesi aman diyim üzülmeyin. Vücudumuzun sistemi bozuluyo olmayınca
mervedb 26 ay bitti hala olmadım bende yakında bekliyorum emzirmeyi hemen hemen bitirdik süt bitti gibi bir şey yakında olurum diye düşünüyorum