37 günlük bebeğim var. Bir kaç gün gaz sancısı çekince bende gidip eczaneden en iyi gaz damlası istiyorum diyerek bioagia aldım 2 gündür 5 damla olarak kullanıyorum fakat aşırı uykusuzluk kabızlık ve huzursuzluk yaptı çocuğum eskisinden daha kötü oldu. Ne olur bana bir akıl verin ben ne yapacağım ??