Aselmiraaa biz 5aylıkken geçirdik. Baya baya ölümden dönecek şekilde atlattık. Baya sıvı kaybetmiştik çünkü. 1günü acil servis olmak üzere 6gün hastanede yattık. İlk günler baya baya kusuyordu ya da mama içmiyordu ama hastanedeki tedavi sürecinde yavaş yavaş toparladı. Değerleri normale dönüp kakası kıvamlı olmaya başlayınca bıraktılar bizi ama eve geçince de biraz suluydu. Bize zinco ilacını verdiler o da toparladı biraz. Sevdiği şeyler varsa onları verin, porsiyonları biraz az olabilir hemen toparlanamayabilir, ishal tekrar ederse prebiyotik verilebilir.