27 aylığız 2 yaşın girdiğinden beri yaşıt olan arkadaşlarına vuruyor. Özellikle oyuncak paylaşmıyor hemen elinden alıyor. Onun istediği gibi olacak her şey. Oyun alanına gidiyoruz trambolinde sadece kendisi zıplamak istiyor başkası gelince itekliyor ya fa vuruyor. Eve misafir çocuğu geldiğinde bişeyler atıyor fırlatıyor vuruyor. Kendinden büyüklere değil ama aynı yaştakiler yapıyor. Çok mahçup oluyorum ve yanından ayrılamıyorum başkasına zarar vermesin diye. Bugün resmen çıldırttı beni. Hiç yapmazdım sinirden aldım odaya kapattım burada ağla dedim on dakka ağladı sonra kucağıma aldım sebebiyle anlattım, on dakika çok güzel oynadı sonra yine hafiften vuruyor. Ya başka çocuklar yapmıyor bi benim oğlum böyle olduğu için aşırı moralim bozuluyor. Kimseyle görüşmek istemiyorum ama bir yandan soyutlamak da istemiyorum. Ne yapmam lazım söyler misiniz ? Siz bu durumu nasıl aştınız geçici bi süreç mi? Neden yapıyor oyuncakları mı kıskanıyor ? Paylaşmaması normal evet ama vurması normal mi bu dönemde ? Geçiyor mu morale çok ihtiyacım var