Merhaba ben yeni kayıt oldum . Ne yapsam kime danışsam derken keşfettim . Bebeğim 3 yaşına girecek memeyi bıraktık araya hep hastalık girdiği için bırakamamıştım ama sadece uyurken alıyordu 5 gün oldu emmiyor ama aşırı öfkeli beni görmek dahi istemiyor dokunmamı istemiyor seni sevmiyorum diyor saatlerce öfke nöbetleri geçiriyor . Asla ona yaklaşmama tahammül edemiyor tüm gün sinirli bir şekilde dolaşıyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sürekli ağlıyorum artık aramızdaki bağın kopmasına bana böyle davranmasına çok üzülüyorum başına gelen var mı ne olur yardım edin