busranur_19 Kızlar 9 ay oldu dikiş yerinin üstü böyle kabarık şiş gibi hep böyleydi katman gibi yani sizinde mi öyle benim doktorun kesiminden mi öyle anlamadım
Zeynepelcin busranur_19 bende de öyleydi zmana la ince çizgiye dönüştü tabi ikinci sezeryan oldum şimdi sil baştan yine aynısı olur
Damlanurrr busranur_19 belki de dediğiniz gibi dikili yapan o şekilde dikmişler çok aklınıza takiliyorsa bir sorun
busranur_19 gzlbilgiler tam böyle dikişin üstü hep böyleydi yani bende ama ağrı vs yoktu kesimden mi anlamadım bende kafama takılıyor hep
busranur_19 Zeynepelcin Dikiş yeri düz ama onun üstü kabarık aynı dikiş çizgisine doğru bende anlamadım
Damlanurrr busranur_19 şuan nasıl olduğunu bizim anlamamız mümkün değil içiniz rahat olsunun çoğunun öyle ve sonrasında geçtiklerini soyluyorlar
416767 busranur_19 benimde ilk sezaryanda öyle oldu ama çok fazla çatlağım vardı asiri harita gibiydi ondan sanirim birde hep iltihaplandi sarı su akiyordu ondan diye düşündüm
Minikkizimm busranur_19 2 sezeryan oldum. 2 side sadece cizgi ceklinde hic bir kabarıklik şislik yok deri uzerinde. Zaman geçtikce beyaz bi çizik varmiş gibi duruyor sadece