Ucu olmadığı için oğlum ilk sol göğüsüm ile anlaştı, ve onu emip ucunu çıkarttı. Sağ göğüsümü hiç emmek istemedi. Ve 2 kere mastit oldum. Sonra diğerini vermeden hep onu verdim çünkü doktorumuz tek göğüs yetmez dedi, 1 senedir şükür hepsini emiyor ama iki göğüsünün boyu arasında dağlar kadar fark var 💕