LaraCroft tekrar merhaba, çok iyiyim, siz nasılsınız? Nasıl gidiyor? 🥰
Anlattıklarınızdan yola çıkarak şöyle söyleyebilirim, hasta olmasının sebebi geceleri terlemesi ve terinin üstünde kuruması olabilir. Aslında terlemek, üşümekten daha tehlikeli :)
Benim evim akşamları 21-22 derece oluyor, çok soğuklarda ısı daha da düşüyor petekler yanıyor olmasına rağmen.
Bende her iki sıcaklığa göre de uyku tulumu bulunuyor. Biri kalın 2.6 tog. Sıcaklık 19 derece altına düştüğünde gece bunu giydiriyorum, üstünü örtmemesi problem olmuyor.
20-22 derece arası 1.6 tog giydiriyorum ve yine üstünü açması problem olmuyor.
Her ikisininde içine sadece atlet ve çamaşır giydiriyorum, ekstra bir şey giydirmiyorum kesinlikle.
22-24 derecede ise kalınlığı orta kalınlık olan pijama takımlarından giydiriyorum. Yine atlet ve çamaşır giyiyor içinden sadece.
Orta kalınlık olan pijamayı pazardan almıştım :)
Çok tok bir kumaşı var, kendini direkt belli ediyor.
Lcw’de bir pijama görmüştüm, belirttiğiniz sıcaklık için o da ideal geldi bana. Onlineda görürsem size link atayım hemen, mağazada inceledim çünkü kalınlığı güzeldi. İnce değildi.☺️
Yine de dediğim gibi 1.6 tog ve altında bir uyku tulumu da bu sıcaklık için ideal olacaktır, üstünü örtmemesi hiç önemli değil. Evinizin sıcaklığı çok ideal çünkü.☺️