nezmehmet Merhaba oğlum 12 günlük göğsümün ucu olmadığı için tutamıyor silikon uçla veriyorum. Kullanan var mı ne zaman bırakır ve normale döner
edacagan nezmehmet bizde de aynı problem vardı 15 günlükken bıraktırmayı denemiştim olmadı 20. Gün tekrar denedim 3 gün çok zorladı ağlayarak aldı sürekli ama şu an 3 aylığız çok rahat emiyo
ssum 2 ay 17 günlüğüz bırakalı 3 4 gün anca oluyor ve kesinlikle daha iyi silikon hep uğraştırıcı ve zor
diiilaaareee Silikon uçla bebek sütün tamamını ememiyor bu yüzden ara ara uçsuz tutturmaya çalışın yavaş yavaş alışır benimfide hiç tutmadı silikon uçla uğraşır dururdum ara ara denedim yavaştan tutmaya başlayınca da tamamen bıraktık